A-  A+
Ik wil direct naar Onze diensten
Ik wil persoonlijk advies Stel jouw vraag
Ik wil gericht zoeken Zoeken
Ik wil contact opnemen Contact

'Zorg voor jong en oud dichtbij en vertrouwd'

Yunio

Ik wil een afspraak inplannen, maar zie deze niet in Mijn Kinddossier staan?

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken:

  • Voordat je een afspraak kunt plannen of wijzigen in Mijn Kinddossier, moet er een afspraak 'klaar staan'. Dit doen we aan de hand van de 'richtdatum' van het volgende contactmoment. De contactmomenten zijn vastgesteld, afhankelijk van het zorgtraject waar je kind in zit.
  • Voor zuigelingen, na het bezoek aan het consultatiebureau van 4 maanden, geldt dat je direct na afloop van het voorgaande contactmoment de afspraak kunt gaan plannen in Mijn Kinddossier.
  • Voor peuters kun je vanaf 6 weken voor de richtdatum de afspraak gaan plannen.


Je krijgt op dat moment ook een mail dat je de afspraak kunt gaan plannen. Mocht je vergeten de afspraak te maken, dan krijg je 3 weken voor de richtdatum nog een herinneringsmail. Mocht je eerder een afspraak wensen, dan kun je uiteraard altijd terecht op een van onze inloopspreekuren, of neem van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur contact op met de afdeling planning  0314-357739 of planning@yunio.nl 

Deel dit bericht
Facebook Twitter LinkedIn Mail