A-  A+
Ik wil direct naar Onze diensten
Ik wil persoonlijk advies Stel jouw vraag
Ik wil gericht zoeken Zoeken
Ik wil contact opnemen Contact

'Zorg voor jong en oud dichtbij en vertrouwd'

Yunio

Ik kan niet inloggen in Mijn Kinddossier?

Het kan zijn dat je kind (nog) niet aangemeld is voor Mijn Kinddossier. Of dat het BSN nummer van je kind of die van jezelf niet vermeld staat in het dossier. Stuur hiervoor een mail naar mijnkinddossier@yunio.nl onder vermelding van BSN, geboortedatum en achternaam van je kind en je eigen BSN (en eventueel die van de andere ouder, zodat hij of zij ook kan inloggen). 

Let op: een foutmelding kan ook veroorzaakt worden doordat je gebruikmaakt van een oudere webbrowser. Mijn Kinddossier wordt ondersteund door de volgende browsers:
- Internet Explorer: versie 11
- Google Chrome:  hoger dan versie 29
- Mozilla Firefox:    hoger dan versie 26
                              ESR variant: hoger dan versie 24.1.1

 

Deel dit bericht
Facebook Twitter LinkedIn Mail