Soms is het prettiger om de situatie met een neutrale buitenstaander te bespreken. Daarom heeft Yunio ook onafhankelijke klachtbemiddelaars die je verder kunnen helpen. Dat kan bij iedere stap van het indienen van een klacht. Er zijn voor jou geen kosten aan verbonden.
Als je de hulp van een klachtbemiddelaar wilt inroepen, dan kan je dit telefonisch via 088 - 2609102 (Helga van Silfhout) of 088 - 2609103 (Ellen te Winkel) of per e-mail via klachten@sensire.nl aangeven. De klachtbemiddelaar neemt dan uiterlijk drie werkdagen na ontvangst van jouw klacht contact met je op. Tijdens een persoonlijk gesprek kan je jouw verhaal kwijt, het probleem toelichten en aangeven welke oplossing je graag ziet voor jouw klacht.
De klachtbemiddelaar werkt altijd met hoor en wederhoor, blijft altijd neutraal binnen het hele proces en werkt altijd vanuit vertrouwelijkheid. De klachtbemiddelaar begeleidt gesprekken, zodat jij en Yunio er samen zo goed mogelijk uitkomen. Jij houdt altijd de regie en je bepaalt wat er wel en niet met jouw klacht gedaan mag worden.
Soms is het prettiger om de situatie met een neutrale buitenstaander te bespreken. Daarom heeft Yunio ook onafhankelijke klachtbemiddelaars die je verder kunnen helpen. Dat kan bij iedere stap van het indienen van een klacht. Er zijn voor jou geen kosten aan verbonden.
Als je de hulp van een klachtbemiddelaar wilt inroepen, dan kan je dit telefonisch via 088 - 2609102 (Helga van Silfhout) of 088 - 2609103 (Ellen te Winkel) of per e-mail via klachten@sensire.nl aangeven. De klachtbemiddelaar neemt dan uiterlijk drie werkdagen na ontvangst van jouw klacht contact met je op. Tijdens een persoonlijk gesprek kan je jouw verhaal kwijt, het probleem toelichten en aangeven welke oplossing je graag ziet voor jouw klacht.
De klachtbemiddelaar werkt altijd met hoor en wederhoor, blijft altijd neutraal binnen het hele proces en werkt altijd vanuit vertrouwelijkheid. De klachtbemiddelaar begeleidt gesprekken, zodat jij en Yunio er samen zo goed mogelijk uitkomen. Jij houdt altijd de regie en je bepaalt wat er wel en niet met jouw klacht gedaan mag worden.