Cookies Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies die door zowel deze website als derde partijen worden geplaatst. Dit doen wij zodat jij optimaal gebruik kunt maken van de functionaliteiten op deze website en om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag. Door op ‘Akkoord’ te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies voor de doeleinden zoals beschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Ik kan geen afspraak maken of wijzigen in Mijn Kinddossier?

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken: 

  • Binnen de termijn waarop de afspraak op het consultatiebureau zou moeten plaatsvinden, is geen afsprakenplek meer beschikbaar. Neem contact op met de afdeling planning, bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur, per telefoon: 0314-357739 of per e-mail: planning@yunio.nl
  • Je krijgt de melding dat de afspraak helaas niet meer kan worden, de datum is verstreken. Neem contact op met de afdeling planning, bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur, per telefoon: 0314-357739 of per e-mail: planning@yunio.nl

Ik kan geen afspraak maken of wijzigen in Mijn Kinddossier?

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken: 

  • Binnen de termijn waarop de afspraak op het consultatiebureau zou moeten plaatsvinden, is geen afsprakenplek meer beschikbaar. Neem contact op met de afdeling planning, bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur, per telefoon: 0314-357739 of per e-mail: planning@yunio.nl
  • Je krijgt de melding dat de afspraak helaas niet meer kan worden, de datum is verstreken. Neem contact op met de afdeling planning, bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur, per telefoon: 0314-357739 of per e-mail: planning@yunio.nl