Cookies Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies die door zowel deze website als derde partijen worden geplaatst. Dit doen wij zodat jij optimaal gebruik kunt maken van de functionaliteiten op deze website en om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag. Door op ‘Akkoord’ te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies voor de doeleinden zoals beschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Zelf afspraken plannen en wijzigen

Is jouw kind 6 maanden of ouder*? Dan kun je bij ons zelf online de afspraken plannen en wijzigen met het consultatiebureau via Mijn Kinddossier. Je bepaalt dus zelf op welk moment van de dag je een afspraak inplant en wijzigt vanaf je computer, tablet of smartphone.

* Omdat kinderen die jonger zijn dan 6 maanden veel afspraken en vaccinaties hebben die qua planning zeer nauw komen t.b.v. de gezondheid van je kind, is het niet mogelijk om hiervoor zelf afspraken te plannen.

Zelf afspraken plannen en wijzigen

Is jouw kind 6 maanden of ouder*? Dan kun je bij ons zelf online de afspraken plannen en wijzigen met het consultatiebureau via Mijn Kinddossier. Je bepaalt dus zelf op welk moment van de dag je een afspraak inplant en wijzigt vanaf je computer, tablet of smartphone.

* Omdat kinderen die jonger zijn dan 6 maanden veel afspraken en vaccinaties hebben die qua planning zeer nauw komen t.b.v. de gezondheid van je kind, is het niet mogelijk om hiervoor zelf afspraken te plannen.

Afbeelding: website - agenda oranje

Hoe werkt het?

Wanneer het tijd is voor een nieuwe afspraak ontvang je ruim van tevoren een mail met de uitnodiging om een afspraak te maken. Via de link in de mail, kun je Mijn Kinddossier heel gemakkelijk bereiken en inloggen met je DigiD. In Mijn Kinddossier maak je een keuze uit de aangeboden dagen en tijdstippen bij je vertrouwde consultatiebureau. Soms kun je ook kiezen bij welke verpleegkundige je een afspraak maakt.

Mocht je vergeten zijn om een afspraak te maken, dan ontvang je een herinneringsmail. Heb je een afspraak gemaakt dan ontvang je hiervan per mail altijd een bevestiging (ook wanneer je de afspraak op het bureau of telefonisch gemaakt hebt). Komt je gemaakte afspraak toch niet uit? Via Mijn Kinddossier wijzig je de eerder gemaakte afspraak heel eenvoudig. We sturen je voorafgaand aan je afspraak een herinnering via SMS, tenzij je bij je consultatiebureau-team hebt aangegeven dat je geen sms wilt ontvangen of het niet bekend is naar welk 06 nummer de sms verzonden moet worden. 

Bekijk hier de veelgestelde vragen over het plannen van afspraken via Mijn Kinddossier. 

Hoe werkt het?

Wanneer het tijd is voor een nieuwe afspraak ontvang je ruim van tevoren een mail met de uitnodiging om een afspraak te maken. Via de link in de mail, kun je Mijn Kinddossier heel gemakkelijk bereiken en inloggen met je DigiD. In Mijn Kinddossier maak je een keuze uit de aangeboden dagen en tijdstippen bij je vertrouwde consultatiebureau. Soms kun je ook kiezen bij welke verpleegkundige je een afspraak maakt.

Mocht je vergeten zijn om een afspraak te maken, dan ontvang je een herinneringsmail. Heb je een afspraak gemaakt dan ontvang je hiervan per mail altijd een bevestiging (ook wanneer je de afspraak op het bureau of telefonisch gemaakt hebt). Komt je gemaakte afspraak toch niet uit? Via Mijn Kinddossier wijzig je de eerder gemaakte afspraak heel eenvoudig. We sturen je voorafgaand aan je afspraak een herinnering via SMS, tenzij je bij je consultatiebureau-team hebt aangegeven dat je geen sms wilt ontvangen of het niet bekend is naar welk 06 nummer de sms verzonden moet worden. 

Bekijk hier de veelgestelde vragen over het plannen van afspraken via Mijn Kinddossier. 

Afbeelding: website - agenda oranje

Op het bureau, telefonisch en per mail ​​​​​​​afspraken plannen blijft ook mogelijk

Lukt het je online via Mijn Kinddossier niet om een passende afspraak te maken of vind je het gewoon prettiger om dit persoonlijk of telefonisch te doen, dat kan nog steeds. In het eerste levensjaar van je kind kun je na afloop van de afspraak op het consultatiebureau een nieuwe afspraak maken via de assistente. Telefonisch een afspraak plannen is ook nog altijd mogelijk via de afdeling planning. We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 0314 - 35 77 39 of per mail planning@yunio.nl.

Op het bureau, telefonisch en per mail ​​​​​​​afspraken plannen blijft ook mogelijk

Lukt het je online via Mijn Kinddossier niet om een passende afspraak te maken of vind je het gewoon prettiger om dit persoonlijk of telefonisch te doen, dat kan nog steeds. In het eerste levensjaar van je kind kun je na afloop van de afspraak op het consultatiebureau een nieuwe afspraak maken via de assistente. Telefonisch een afspraak plannen is ook nog altijd mogelijk via de afdeling planning. We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 0314 - 35 77 39 of per mail planning@yunio.nl.